اخبار آرال

مروری بر حضور آرال در نهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پنکس

حضور آرال در نمایشگاه ایرانپنکس

آرال در تاریخ 22 الی 25 خردادماه سال 1403، افتخار این را داشت تا در نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی تخصصی ایران‌پنکس حضور داشته باشد. در نمایشگاه ایرانپنکس، فعالان داخلی و خارجی حوزه نوشت‌افزار و تجهیزات مهندسی، اداری، بایگانی، هنری، آموزشی، کمک‌آموزشی و دفاتر؛ محصولات و خدمات خود را در فضایی حرفه‌ای به علاقه‌مندان و مخاطبان معرفی کردند.

امسال آرال هم راستا با شعار 1403 نمایشگاه پنکس یعنی (با هم بزرگ‌تر فکر کنیم) لیستی از تولیدات جدید و خدمات نوین خود را برای بازدیدکنندگان به نمایش گذاشت. انواع تولیدات و کالاهای آرال در چهار گروه محصول رول کاغذ حرارتی، ریبون لیبل پرینتر، لیبل و کارتریج پرینتر لیزری به همراه بسته‌بندی‌هایی جدید و خدمات ضمانت بازگشت کالا در غرفه‌های 20 و 21 سال a4 به نمایش درآمدند.

ایران‌پنکس فرصتی بی‌نظیر برای ما بود تا بتوانیم این بار، رودررو با مخاطبان مواد مصرفی ماشین‌های اداری مواجه شویم و نیازها و دغدغه‌های آنها را به هنگام انتخاب و خرید محصول بشنویم. همچنین توانستیم گامی تأثیرگذار در تداوم و تحکیم همکاری‌مان با مشتریان وفادار آرال برداریم.

امیدواریم هدایا و تخفیفاتی که تیم آرال در نهمین نمایشگاه ایرانپنکس برای مخاطبان خود ارائه داد، برایشان سودمند واقع شده باشد. باتکیه‌بر تجربه‌ای که از این حضور ارزشمند به دست آوردیم، به‌سوی افزایش کیفیت محصولات و خدماتمان گام خواهیم برداشت.

با تشکر از توجه شما، تیم آرال

 

3 دیدگاه در “مروری بر حضور آرال در نهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پنکس

  1. سعیده بیگلری گفت:

    خسته نباشید به تیم حرفه ای تولیدی بازرگانی آرال رول آریا امیدوارم بیش از پیش موفق باشید

  2. ترکمان گفت:

    آرال مثل همیشه در اوج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *