آموزشی

آشنایی با لیبل و ریبون پستی + نکات خرید لیبل و ریبون پستی

آشنایی با ریبون و لیبل پستی

ریبون لیبل پرینتر یک نوار جوهری است که از آن برای چاپ بر روی انواع لیبل و برچسب به واسطه پرینترهای حرارتی؛ استفاده می‌شود. ساختار ریبون شامل لایه‌ای از جوهر بوده که تحت حرارت، متناسب با طرح مدنظر روی نقاط مشخصی از سطح لیبل منتقل می‌شود. ادارات پست، آنلاین شاپ‌ها، دفاتر پیشخوان و انبارداری‌ها با توجه به نوع کار و نیاز مداوم به درج اطلاعات روی محصولات و بسته‌بندی‌ها، از مخاطبان دسته اول ریبون و لیبل به حساب می‌آیند.

 در این متن قصد داریم ریبون و لیبل پستی را به شما معرفی کنیم. خرید ریبون و لیبل پستی، بهترین انتخاب برای افرادی است که به نحوی با مشاغل گفته شده درگیرند.

اهمیت لیبل و ریبون پستی در فرایندهای پست و دفاتر پیشخوان

در ادارات پست، دفاتر پیشخوان و انبارداری؛ ریبون و لیبل به‌عنوان ابزاری ضروری برای چاپ اطلاعات مرتبط با مرسولات، بارکدها و آدرس‌ها استفاده می‌شوند. وجود این ابزارها نه‌تنها دقت و نظم بیشتری به فرایند بسته‌بندی و ارسال مرسولات می‌دهند؛ بلکه با سرعت‌بخشیدن به چاپ و ثبت اطلاعات، کار را برای کارمندان و افراد درگیر آسان‌تر می‌کنند.

نکاتی مانند:

  • افزایش سرعت کار
  • افزایش دقت در انجام فرایندها
  • خوانایی کامل اطلاعات
  • حذف مشکل خطای اسکنر در خواندن بارکد
  • ردیابی بهتر مرسولات

از جمله مزایایی هستند که با استفاده از ریبون و لیبل برای چاپ اطلاعات، به آن دست پیدا خواهید کرد. پکیج لیبل و ریبون پستی، نه‌تنها تمامی مزایای گفته شده را برایتان به ارمغان می‌آورند؛ بلکه شما را از پروسه تحقیق و انتخاب ابعاد مناسب برای لیبل و ریبون آزاد می‌کنند.

دستگاه چاپ برای لیبل و ریبون پستی

انواع دستگاه‌های چاپ حرارتی (غیرمستقیم) برای چاپ روی لیبل‌ها به واسطه ریبون مناسب هستند. پرینترهای صنعتی و تجاری مانند zebra، TSC و Honeywell از پراستفاده‌ترین چاپگرهای بازار به‌حساب می‌آیند. ویژگی‌هایی مانند چاپ سریع و باکیفیت از جمله مزایای این دستگاه‌ها محسوب می‌شوند.

ترکیب ایدئال لیبل و ریبون پستی

ریبون وکس 75*60 و ریبون وکس رزین 75*60 اغلب به عنوان ریبون پستی شناخته می‌شوند. از سوی دیگر لیبل‌هایی با ابعاد 50*50 و 55*50 نیز با اسم لیبل پستی در بازار معروفند. این ابعاد با توجه به اطلاعاتی که به طور معمول روی مرسوله‌ها ثبت می‌شوند، گزینه‌های ایده‌آلی به حساب می‌آیند.

به هنگام تهیه لیبل و ریبون پستی به دو نکته زیر توجه داشته باشید:

  • ریبون وکس به واسطه کیفیت، مقاومت و هزینه پایین برای چاپ روی لیبل‌های کاغذی و مواردی که نیاز به ماندگاری طولانی‌مدت ندارند؛ مناسب خواهد بود.
  • ریبون وکس رزین از ماندگاری و کیفیت خوبی برخوردار است. از این نوع ریبون برای چاپ روی لیبل‌های pvc، شفاف و موارد مشابه استفاده می‌شود. اگر قصد دارید از لیبل برای مدت‌زمان طولانی‌تری استفاده کنید، این نوع ریبون مناسب شما است.

خرید لیبل و ریبون پستی آرال

آرال انواع ریبون و لیبل پستی را باکیفیت بالا و قیمت مناسب در سبد کالایی خود جای‌داده است. ما در آرال تلاش می‌کنیم تا با ارائه محصولات باکیفیت و مناسب برای ادارات، انبارها، دفاتر پیشخوان و... سهم خود را در بهینه‌سازی و افزایش سرعت فرایندهای چاپ و بسته‌بندی ایفا کنیم.

برای دریافت قیمت و خرید ریبون و لیبل پستی همین حالا از طریق شماره تماس 41538-021 اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *